Friday, September 11, 2009

Entry - 72 " For My Boy - friend"

I am posting this Mizo Love song and dedicate to my Boyfriend.I request him to listen for me as this word speaks out what I want to say...

KA HMANGAIH CHE SIN by H.Lalmuankimi

Tinkim ka han dawn changin
Tawn loh kar hun tawite pawh
Kei ka tan kum tam iangin
A rei lua a sin
Min han dawn ve thin che maw
Ka Duhlai Mampui

Ka duh ber che, Ka Hmangaih ber che
Tia biahthu ka hlan che hi
Min la rinhleh sak dawn em ni
Ka Hmangaih che a sin.

Zantiang chawrthla eng hnuaiah
Mahten ka han dawn thin che
Awmhar lunglen tuar a har
Kei ka tan tahna mai maw
Min han dawn ve thin che maw
Ka duhlai Mampui.

This particular song stanza is for me. This is exactly what I feel…Out of the blue it happen! Love has no boundary...

Ava mak em! Ka han dawnin
Tiang renga thinlai luah zo
Awm thei ngai hian ka in ring lo
Nang ngai hian e, tuan ka rel thei lo.

A va mak em! Ka hril thiam thei lo
Ti em a lung i dum mai hi
I sakhmelah dar zam em ni le
I tel lo chuan ka tlei thei lo.

2 comments:

Mizohican said...

hahahahaha... "lover" han tih deuh kher... lolzzzz. "Boyfriend" te ti ve tal la, ka pi :-D

And... ahemzzz! :D

Irene said...

boyfriend..chu ni tho bawk alom..engnge literature lam atanga thlirin dik chiah lo deuh mi zok..